DAG 1; SUSHI FÖR FÖRSTA GÅNGEN

Hejsan!
Vaknade klockan 07.00 imorse, trots att jag är ledig. Varför? Hursomhelst så gav jag mig iväg med mamma och skulle handla, ville ha nya skor. Fanns de jag ville ha? Nej, så jag åkte hem utan några nya skor :/ Får hålla koll på nätet och se tills de kommer in på lagret igen, sen ska de bli mina! Vi köpte med oss lite snabbmat, sushi och kycklingwrap. Första gågen jag åt sushi på riktigt, på hela 15 år! Men det smakade ganska gott, förutom wasabin. Så jä*ääävla stark den var. *Ryser*. Snart ska jag åka med lill-Emma in till stan, fråga inte vad jag ska göra där eftersom jag inte äger ett öre. Jag vet själv faktiskt inte vad jag ska göra... Ha en underbar dag! Bloggar senare igen:)


Dagens outfit; Jeansleggings; Gina Tricot. Cardigan; Vero Moda. Blått linne; H&M. Klocka; Yves Rocher.
Den ''helt okejiga'' sushin jag åt idag, dock blä för sjögräs & wasabi!

/emmae♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0