6 dagar ledighet väntar!

Hejsan! :)
Gud vad skönt det känns, två dagar i skolan, sedan lediga tills tisdag nästa vecka! Då ska vi även hinna fira valborg, kommer bli kul :) Har ni några planer på vad ni ska göra på Valborg?  Imorgon hade jag tänkt att ta med mamma till himmelriket... en skoäffär! Behöver faktiskt lite nya skor, innan jag helt går in i väggen vad gäller min ekonomi. Får hålla ut några dagar till, sedan kommer money money!
Mina kläder jag beställt från Gina Tricot kom idag, som jag har längtat. Till min besvikelse åkte två tredjedelar tillbaka. De blekta jeansen var for stora, ska dock beställa dem fast i mindre storlek. Ett par jeansleggings var helt blåa fast jag förväntat mig annan färg. Till sist men inte minst behöll jag ett par jeansleggings. Mörk denim, stuprör, sköna och alldeles perfekta!


Surprise! Fick en urgullig nattdress av mammaaaaa. Tack! ♥
Jeansleggings till höger, dock ljusare i verkligheten:)

Vi var bortbjudna på middag i lördags så jag tog på mig en tunika (kjol & tröja i ett) och kilklackar. Enkelt! :) För att bryta mönstret med svar och vitt fick en röd väska följa med.

/emmae♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0