19/4-09

hejsan bloggen :)


Min dag började hemskt, min lillasyster somnade mi min säng igårkväll så jag lät henne sova brevid mig inatt & runt 06.00 imorse så börjar hon gråta, jag frågar vad det är & hon håller för sin mun, jag fattar att hon kommer spy så jag drar upp mitt täcke och då börjar mardrömmen, hon sitter & spyr massvis på mitt täcke :O då springer jag ut till min pappas & låtsas mammas sovrum, slänger upp dörren och skriker  "AMINA SPYR I MIN SÄÄÄÄÄNG!!!" båda springer upp och in i mitt rum, jag hämtar min mobil och går och sätter mig i soffan. När om har tagit bort täcket & allt sånt så går jag och lägger mig igen. Men sen blev dagen bättre än jag trott, jag åkte hem till älsklingen & har vart med honom, myysiigt :)
Men nu är jag hemma igen & måste plugga, om jag nu orkar -.-'


Ni får se lite mer uppdatering från min sida senare, lite bilder ska jag bjuda på också !



Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: Monstermoster

hahaha... du är för skön :D "gick och satte mig i soffan"...

2009-04-19 @ 21:38:36
Postat av: patricia

svar till monstermoster: hahaha, vad skulle jag göra liksom ? klockan var ju tidigt & jag var dödstrött, jag tänkte iaf inte ta mig tid att torka spyor :)

2009-04-20 @ 16:53:14
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0