1 april

Hellu :)

Idag är det riktigt fint väder, själv somnade jag på altanen i solen för ett tag sen, riktigt skönt ! :)
Idag fick jag & sara skjuts på moppe in till skolan, jag åkte med Marcus & vi körde ju bara
liite snabbare än Maria & sara ;) haha.
Världens snyggast hjälm hade jag också (h) *host*
Såg ni ngn med gul hjälm idag, så var det antagligen jag..
Aja, när man kom hem luktade man grymt mkt avgaser, men ingen har kommenterat det än :)

Förresten, min lillasyster hittade årets första blomma idag, nu är det verkligen vår !

Rätta mig om jag har fel, men jag tror att den heter tussilago (?)


bilden är tagen från google.



GE MIG SOMMAR !


Pussar / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0